קווי בישול – Bonnet

היסטוריה

חברת בונט, הממוקמת בפוליני שבאזור ג'ורה, בבורגונדי, מעמידה את הידע והמומחיות שלה למטבח המוסדי , על ידי ייצור והפצה של ציוד עמיד ואיכותי.

בונט ידוע בשוק הצרפתי בקרב אנשי מקצוע בתחום הקולינרי, ומציעה ציוד איכותי למטבח המוסדי.

בונט מתאימה את עצמה לציפיות של כולם, עונה על הצרכים של לקוחותיה עוד משנת 1830.

 

התמחות בבישול

בונט הוקמה בשנת 1830 באזור ליון בהנהגתו של ניקולס בונט, והתמקדה בעולם הבנייה.

בשנת 1966 הרחיבה החברה את מומחיותה לתחום הבישול והמשיכה בצמיחתה עם ציוד משוכלל וחדשני, הישקה ציודים חדשניים מותאמים לכל מטבח, לכל תרבות, לכל צורך.

 

עידן חדש לבונט

בתמיכת קבוצת ITW הבינלאומית, בונט שומרת על זהותה ועצמאותה תוך שהיא נהנית מיכולות ההשקעה של קבוצה ברמה עולמית זו.

 

מבחינת ההפצה ITW המתמחה גם בציוד למטבחים מקצועיים מאפשר לה לעבוד בסינרגיה מלאה עם שאר החברות בקבוצה, כולן מתמחות בתכנון וייצור ציוד מטבח למקצוענים: כביסה, קירור, בישול.

מחבת רב תכליתי

גלה את המחבתות של בונט למקצוענים. בונט מציעה מגוון של מחבתות בישול רב תכליתיות, ב-4 גדלים של 18 ליטר, 2X18 ליטר, 100 ו-150 ליטר, כדי לענות על כל הציפיות.

החוזקות שלהם? תפוקה גבוהה, הנדסת אנוש ומאסיביות

 

ורסטיליות בבישול

מחבתות רב תכליתיות מקצועיות מעמידות את הטכנולוגיה לשירות המשתמש לפרודוקטיביות, ביצועים וגמישות רבה יותר על בסיס יומיומי.

בישול רב תכלתי ב-9  מצבי בישול, המשמעות היא חיסכון במקום במטבח, פחות תנועה, יותר גמישות ונוחות שימוש אמיתית.

הודות לשילוב הרמוני של עיצוב ארגונומי וטכנולוגיות מתקדמות, מחבתות בישול בונט מציעות בקרת טמפרטורה מדויקת, מה שמבטיח תוצאות קולינריות עקביות וללא דופי.

בין אם לבישול בטמפרטורות נמוכות במשך שעות ארוכות או לצריבה מהירה של מרכיבים בטמפרטורות גבוהות, מחבתות בישול רב תכליתיות אלו הן בעלות בריתם של אנשי מקצוע במטבח.

קווי בישול מודולרים

 

מכיוון שתעשיית ההסעדה מגוונת ודורשת התאמה מתמשכת, בונט מציעה ציוד בישול מודולרי. גלה את מכשירי הבישול המודולריים של בונט.

בשילוב עם תנורים ומחבתות רב-תכליתיות, מודולים אלו יוצרים מטבח אסתטי, ארגונומי, קל לתחזוקה, גמיש וחזק. הם מיועדים לסביבות עבודה מהמוגבלות ביותר ועד למרווחות ביותר.

המטבח שלך, התשוקה שלנו

 

בונט היא היצרנית הצרפתית היחידה שמציעה, בנוסף לתנורים המשולבים המקצועיים ולמחבתות הרב-תכליתיות שלה, מגוון מודולרי שלם של ציוד בישול אופקי.

אנו מציעים שני טווחים משלימים: Advancia 900 ו-Optimum 700, המבטיחים יעילות תפעולית אופטימלית, במיוחד הודות לשילוב האפשרי של מחבתות הרב-תכליתיות של Equapan ו-Precipan.

כל כך הרבה אפשרויות לעצב מטבח המתאים לכם, המותאם לכל סביבות הקייטרינג, עם הבטחה לנוחות, ביצועים, התאמה ופרודוקטיביות.

שני הטווחים שלנו מציעים לפיכך אפשרויות רבות בהתאם לצרכים שלך, על ידי הצעת תכונות חדשניות כגון Autoflamme המשלבת פרקטיות, בטיחות וחיסכון באנרגיה.

עם מגוון Advancia, בונט מציבה סטנדרטים חדשים בתחום המטבחים המקצועיים על ידי הצעת פתרונות חדשניים המבטיחים יעילות תפעולית מיטבית.

בשילוב גמישות, מודרניות וחוסן, סדרת Optimum 700 עונה על הצרכים של המטבחים הצפופים ביותר.

קטלוג מוצרים

לחצו להורדה/ צפייה במוצרים

החל שיחה
💬 צריכים עזרה?
שלום👋
שנעבור לדבר בווצאפ?